İlk Blog Yazımın Bana Hissettirdikleri

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Yeni temaya geçme süreci hali hazırda devam ederken bir yandan da zor bir işe soyunmuş durumdayım. En eski yazımdan bugüne tüm yazılarımı elden geçirip imla hatalarını, yazım yanlışlarını, güncelliğini kaybetmiş bilgileri, çalışmayan linkleri, vs düzeltmeye niyetlendim :) Dile kolay 700’ün üzerinde post ve sayfa. Bakalım ne kadar başarılı olacağım :)

Sizleri dertlerimle meşgul etmeden hızlıca esas konumuza dönmek istiyorum. Eski yazıları düzenleme çalışmalarıma Blog Hocam’ın ilk yazısı olan Blog Hocam’a Hoşgeldiniz başlıklı yazımla başladım. Yazıda gerek teknik, gerek imla olarak pek çok hata vardı, hepsini yeniden düzenledim fakat ben işin başka bir yönüyle ilgileniyorum. Bende yarattığı duygu…


Yeni geçtiğim temada yazı başlığının hemen altındaki tarih özelliğini fark ettiniz mi? Şurada paylaşılan bir script ile “yazı xxx tarihinde yayımlandı” yerine “yazı xxx saat/gün/ay/yıl önce yayımlandı” şeklinde verebiliyorsunuz tarih...



[ Yazının devamını okumak için başlığa tıklayın ]
Tags

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.