Blogger Günlüğü #6

Sevildiğini ve ilgi gördüğünü düşündüğüm Blogger Günlükleri serisinin altıncısından merhaba. Diğer blogger günlüklerinde olduğunda yine dopdolu bir içerik sizi bekliyor. 6. Blogger günlüğünde Twitter’da yaptığım küçük anketin sonuçları, konuk yazarlık ile ilgili bir hatırlatma, iki harika içeriğe link, gönderilen iki güzel hediye, AdSense, Bumerang ve blog satışı ile ilgili tartışmalar ile yeni tema hakkında küçük bir duyuru bulunuyor.

Keyifli okumalar…

Bir Anket ( Blogger Dertleri): Twitter’a anket özelliği geldikten sonra bu özelliği deneyimlemek için Twitter hesabımda küçük bir anket yapmıştım. Ankette blog yazarlarının blogları için içerik üretmede mi, trafik arttırmada mı yoksa para kazanmakta mı zorlandıklarını sormuştum. 58 kişinin katıldığı ankette sonuçlar aşağıdaki gibi çıktı. Ankete katılan blog yazarlarının %47’si en çok blogundan para kazanmakta zorlanıyormuş.

Benim cevabımı merak ediyorsanız ben en çok içerik üretme konusunda zorlanıyorum. Konu bulmak, blog gündemini...



[ Yazının devamını okumak için başlığa tıklayın ]

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.