Blogger Günlüğü #4

Dördüncüsünü yayımladığım blogger günlüklerini seviyor musunuz bilmiyorum ama toplu bir paylaşım olduğu için şahsen pratik ve faydalı buluyorum. Benim niyetim “blogger günlüğü” adını verdiğim derleme paylaşımlara devam etmek yönünde ama okuyucunun tepkisine göre sonlandırabilirim de tabi.

4. blogger günlüğünde  blog dünyasında karşılaştığım 4 adet harika yazı, 2 okuyucu sorusu, aldığım 2 mail, ilginizi çekeceğini düşündüğüm bir haber ve çok faydalanacağız bir röportaj var. Keyifli okumalar…



Bir Soru (Emin): Bloggerde bir proje açmak istiyorum. Hedefim maksimum ayda 500 tl kazanmak.Sizce blogger le bunu yapabilir miyim? Adsense kazançlarında blogger ve ya özel hostingde wordpress de olmasında fiyat farkı var mı? Yani ben bloggerde çalışırsam adsense gelirim düşer mi? Adsensenin en fazla ban ettiği siteler Blogger siteleri olduğunu duydum. Efsane mi? Gerçek mi?

Bakü’den bir arkadaş sormuştu bu soruları. Ona verdiğim cevapları sizlerle de paylaşayım.

1. Projeden kastedilen...



[ Yazının devamını okumak için başlığa tıklayın ]

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.